środa, 17 lipca 2013

Liebster Award

Kolejna nominacje do Liebster Award! :o Kochane po raz kolejny cieszę się jak dziecko! :D
Znowu zdziwiłam się, myślałam, że więcej nominacji nie dostanę,a  tu proszę.. jest! :)
Bardzo dziękuję osobom, które wyróżniły mnie, a są nimi: Bożena Szczęsna :3 oraz Paula Reus .
Dziękuję kochane! <3

Pytania od Bożena Szczęsna :3 :
1.Ile masz lat?
2.Jaką masz pasję?
3.Ulubiony cytat?
4.Jakiego koloru są Twoje oczy?
5.Lubisz zwierzęta?
6.Ulubiony film?
7.Ulubiona książka?
8.Jakie stadiony chciałabyś zobaczyć na żywo?
9.Co robisz w wolnym czasie?
10.Jaki jest twój ulubiony trener?
11.Co zachęciło cię do pisania bloga?

Odpowiedzi:
1. 13
2. Hmm lubię uprawiać sport. <3
3. Jest ich kilka, m. in: "Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą"
4. Piwne :)
5. Tak 
6. Mam kilka filmów, a jeden z nich to "Trzy metry nad niebem"
7. Nie mam chyba, ale bardzo fajna była "Oskar i pani Róża" :>
8. Signal Iduna Park i Santiago Bernabeu <3
9. Spotykam się z przyjaciółmi, uprawiam jakiś sport, słucham muzyki itp. :D
10.Juergen Klopp xD
11.Przeczytałam innego bloga i tak to się zaczęło. :)

Pytania od Paula Reus:
1.Jak masz na imię?
2.Twój ulubiony klub?
3.Ulubiony piłkarz?
4.Masz rodzeństwo?
5.Grasz w piłkę nożną?
6.Ulubiony siatkarz.
7.Ulubiony sportowiec.
8.Ulubiony kolor.
9.Ulubiony cytat.
10.Messi czy Ronaldo?
11.Neymar czy Robert Lewandowski?

Odpowiedzi:
1.Ania.
2.Borussia Dortmund <3
3.Robert Lewandowski.
4.Tak, brata i siostrę.
5.Tylko w szkolnej drużynie.
6.Hmm, a mogę kilku? :D Jak tak to: Krzysztof Ignaczak, Bartosz Kurek, Piotr Nowakowski, Zbigniew Bartman, Łukasz Żygadło, Michał Winiarski, Michał Kubiak i Kuba Jarosz :D
7.Hmm, nie mam chyba :P
8.Miętowy <33
9.Jest ich kilka, m. in. : "Śpieszmy kochać ludzi, tak szybko odchodzą".
10.Obojętne.
11.Robert Lewandowski :*

Dziękuję jeszcze raz! :**
Pozdrawiam, Ania :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz